Μια κακή μέρα

Η καλή μέρα, από το πρωί φαίνεται.

Ε, λοιπόν, η δική μου φαίνεται κάκιστη από το πρωί. Σηκώθηκα από το κρεβάτι με δυσκολία κι έκτοτε τίποτε δεν έχει πάει όπως το είχα στο μυαλό μου: η καθυστέρηση στην πρώτη δουλειά της ημέρας έφερε αναβολή στη δεύτερη και μια 45λεπτη αναμονή του τραμ, μόνο και μόνο μέχρι να πάρω απόφαση ότι με τη συγκοινωνία δεν θα φτάσω σήμερα στον προορισμό μου, οπότε και επένδυσα στην πιο άνετη μετακίνηση με ταξί.

Σημειωτέον, κατά κανόνα αγαπώ ΜΜΜ, δεν έχω κανένα πρόβλημα να τα χρησιμοποιώ καθημερινά για τις αστικές μετακινήσεις.

Αφότου λοιπόν έκλαψα, συγχύστηκα και θύμωσα, είμαι τώρα στο στάδιο της επεξεργασίας της πρωινής εμπειρίας. Και λέω, τι μπορώ να μάθω από αυτή; Και, πιο σημαντικό: τι κάνω από εδώ και πέρα;

Μπορώ να συνεχίσω τη γκρίνια και την κακή διάθεση, με την οποία έχω πορευτεί μέχρι το μεσημέρι. Ή μπορώ να επιλέξω να μην αφήσω την κακή εμπειρία να διαμορφώσει και το υπόλοιπο της ημέρας μου, που είναι Παρασκευή και, ακόμα περισσότερο, Παρασκευή πριν από τριήμερο.

Όλα είναι ζήτημα επιλογής. Ας επιλέξω σωστά.

 

Leave a Reply

